Vælg en side

Penis øvelser - De stærkeste penis øvelser 2020

Penis øvelser er fundamentet for en større penis. Lær alt om dem i denne mega guide

Senest opdateret den 4. Mar 202016 Kommentarer

Penis øvelser
De stærkeste penis øvelser 2020

Penis øvelser er fundamentet for en større penis. Lær alt om dem i denne mega guide

Senest opdateret den 4. Mar 2020

Emner i denne guide

Hvad er penis øvelser?

Penis øvelser er fundamentet i din penis forstørrelses rutine. Øvelserne udføres aktivt med hænderne og koster som udgagspunkt ingen penge at udføre. Du kan få redskaber til at tage dine manuele øvelser til det næste niveau, men det kræver at du har udført standart øvelser i minimum 3 sammenhængende måneder. Der findes et hav af penis øvelser og der er en rutine med øvelser uanset om du ønsker mere længde, tykkelse eller en kombination af begge. Mange af øvelserne er frit tilgængelige rundt omkring på nettet, men det kan være svært at sammensætte et program som virker for netop dig. Det er vigtig øvelserne er tilpasset din daglig dag, dine mål og dine ambitioner. Det er også vigtigt at vide hvilken progression du skal anvende i dit program – en ting mange glemmer at tage højde for, selvom det er en kritisk ting for dine resultater. Hvis progressionen ikke er på korrekt, så ænder du i bedste fald uden resultater og i værste fald med en pik der ikke virker!

Penis øvelser test: Det bedste program med penis øvelser 2020

Jeg har lavet penis øvelser on/off i over 15 år efterhånden. Det har givet mig en enorm viden og forståelse for hvordan pikken er opbygget og hvad den responderer på. Selvfølgelig er der ikke to mænd som er ens, men nogle øvelser virker bare bedre for de fleste. Det er kritisk for din sucess at kende disse øvelser og ikke mindst vide hvordan de udføres korrekt.  Jeg har gennem årene hjulpet over 1300 mænd med et skræddersyet program og jeg har sucess garanti – Hvilket betyder, at du får dine penge tilbage hvis du ikke ser resultater. Jo det er lidt ananas i egen juice kun at anbefale mit eget program med penis øvelser – men det er bare sådan, at det er det bedste program som findes. Jeg er den eneste i Danmark som skræddersyer dit program, og er med på siddelinjen hele vejen. Jeg har over 90% sucess-rate. Det vil sige at over 90% dem som har købt mit program har fået en større penis – Det er jeg stolt af. Jeg har lukket for den åbne tilmelding af programmet, fordi jeg simplehent får for mange henvendelser ind. For at kunne hjælpe mine klienter bedst muligt, tager jeg maks 7 mænd af gangen. Alt over det gør mit fokus for bredt.  Jeg har pt 3 ledige pladser. Du er velkommen til at Kontakt mig med en detaljeret beskrivelse af dig selv og dine mål og forventninger.

Bedømmelse

  • Resultat garanti
  • Sucess rate
  • værdi for pengene
  • Kundeanmeldelser
  • 1300 + mænd

Skræddersyet til netop dig!

Med mere end 1300 mænd og en success rate på over 90% så er mine programmer veldokumenteret og testet.
Jeg har resultat garanti, hvilket vil sige, at hvis du ikke opnår resultater, så får du pengene tilbage!

Hvordan virker penis øvelser

Penis øvelser virker punktum. Inden jeg forklarer om hvordan øvelserne virker, så vil jeg som altid gerne understrege at du ikke får en større penis henover natten – Ligesom din biceps heller ikke bliver gigantisk efter et træningspas. Teorien bag muskelvækst og penisvækst er ikke helt den samme, men hvis du kender lidt til styrketræning, så har du et godt udgangspunkt. Penis træning kræver nemlig tid og dedikation. Meget af din vækst sker ved hjælp af den rigtige kost og et korrekt sammensat penis program. Præcis ligesom hvis du opbygger muskelmasse i træningscenteret. Meget firkantet sagt, så virker ved penis øvelser ved at skabe en midlertidig forøgelse af penis, som på sigt bliver permanent. 

Teorien bag en længere penis

Inden jeg snakker om teorien bag en længere penis, så vil jeg gerne understrege, at mere ikke er bedre! Du skal ikke træne helt hovedeløst og tro at du får en større pik hurtigere. Det er vigtigt at bygge dine træninger op stille og roligt. Hvis du bliver skadet, så risikere du i bedste fald at du må tage en pause mens din pik healer og i værste fald at du bliver impotent og din pik falder af. Uanset om du arbejder på at få en længere eller en tykkere penis, så er det samme teori som gør sig gældende – celledeling. Når du træner for længde så er målet at strække pikkens ledbånd så meget, at du opnår celledeling i disse og det omkringliggende væv. En gymnast som strækker ud dagligt, er mere smidig end en person, som ligger på sofaen dagen lang. Det skyldes at gymnastens ledbånd dagligt bliver strukket. Du vil altså ved daglig træning få en længere pik, fordi dine ledbånd gradvist bliver strukket længere og skaber celledeling. 

Teorien bag en tykkere penis

Teorien bag en tykkere penis er en smule anderledes og alligevel helt den samme. Igen så er målet celledeling. Her er det blot dine penis kamre vi vil have til at dele sig. Du har tre penis kamre i pikken, hvoraf de to af dem hedder det samme; corpora cavernosa. Disse to kamrer sidder på toppen af penis og vil under gentagene stimuli forøges. Cellerne vil på sigt dele sig, og kamrene kan derfor indeholde mere blod som resultere i en penis forstørrelse. Det sidste penis kammer du har sidder udenom dit urinrør på undersiden af penis. Dette vil gradvist vokse tilsvarende, men bare rolig, det er kun kammeret og ikke selve dit urinrør – du vil altså ikke begynde at pisse i større stråler. Det sidste kammer kaldes iøvrigt; Corpus spongiosum.


Rent praktisk så trænes der for en tykkere penis ved at sende mere blod til penis, end der kan forlade den. Hvilket resultere i en midlertidig ekspansion, som med tiden bliver permanent.

4 gratis råd inden du laver penis øvelser

Selvom jeg selvfølgelig vil anbefale dig, at købe mit penis program, så er du ikke nødsaget til det. Jeg vil nu lære dig de to mest basale penis øvelser, så du kan komme igang med at forstørre din penis, gratis og på egenhånd. Men først, så er der lige 4 kritiske ting, som du skal have styr på. Alle disse trin er nødvendige for din fremtidige rejse mod en større penis.
01. Sæt mål

Inden du går i gang med penis øvelser er det vigtigt, at du sætter nogle mål. Det er en lang rejse du er ved at begive dig ud på. Du er nødt til at have både del mål, men også langsigtet mål. Mere vil have mere, og penis forstørrelse er ingen undtagelse. Hvis du ikke har sat nogle klare mål fra starten af, så vil du aldrig stille dig tilfreds, og så bliver det en lang og trist rejse. Du skal inden du går igang, gøre op med dig selv hvor mange centimeter du vil vokse, både i længden og bredden. Derefter skal du splitte slut målet op i 2-4 del mål.

Efter 3 måneder

Min penis skal være vokset med 1 centimeter i både tykkelse og længde. Min erektion skal være forbedret bare en smule.

Efter 6 måneder

Jeg skal have opnået en forøgelse på 2 centimer samlet, både i tykkelse og længde. Jeg vil vågne op med en morgen erektion, de fleste morgener.

Efter 12 måneder

Mit mål skal være nået. Jeg skal have god kontrol over min udløsning, og jeg skal nemt kunne opnå en erektion ved tankens kraft. 

02. Mål din penis

 Inden du laver penis øvelser er det vigtigt, at du måler din penis korrekt, både i slap og stiv tilstand. På den måde sikre du dig, at du kan måle samtlige fremskridt du laver. Selv hvis du er vokset med 1-2 mm, så er det en forøgelse af din størrelse, men det kan du ikke se med det blotte øje.

Når du måler, så anbefaler jeg, at du måler 3 gange og finder gennemsnittet af de 3 målinger. Det sikrer det mest præcise resultat. Når du så efter 1-3 måneder skal måle igen, så følger du præcis den samme fremgangsmåde – Igen for at sikre de mest præcise resultater.

Herunder kan du se hvordan du måler din penis.

Længden

længden af penis måles med et målebånd eller lineal. Du placere målebåndet/linealen på toppen af penis og måler ud til tippen af glans.

Tykkelse

Tykkelsen af penis måles med et målebånd. Målebåndet placeres rundt om roden af penis.

Bone pressed

Her stikker du linealen ind til knoglen over penis. Her tages højde for ændringer i fedtlag over penis, og fejlplacering af målebånd/lineal.
03. Tag billeder

Det er en god ide at tage billeder når du måler din penis.
Tag altid en masse billeder løbende på din rejse, især inden du starter. Hvis du kan måle samtidig med at du tager billeder, så er det at foretrække. Grunden til at du tager billeder, det er for at give dig selv et billede af, hvordan din penis så da du målte ved start, kontra et givent tidspunkt i dit forløb.
Det kan være, at din penis var mere afslappet ved opstart. Hvis det er tilfældet, så skal du vente med at måle igen, til din penis er i nogenlunde samme tilstand. For at give den mest præcise måling af dine fremskridt.

Ved start

Det er vigtigt at tage billeder inden du får igang med dine penis øvelser. Tag gerne så mange billeder som muligt.

Under forløbet

Det vigtig at tage billeder under dit forløb. På den måde sikre du dig, den best mulige måling af øvelserne

Til slut

Tag billeder når dine mål er nået. Det er hvad du har knoklet for så længe. Tillykke med din nye super pik!
04. Varm op

Opvarmning inden start af penis øvelser er den vigtigste faktor overhovedet. Hvis du ikke varmer op inden start, så har du et rigtig ringe udgangspunkt for vækst, samt du risikere at skade din penis og så er du ude af gamet minimum 2 uger. En varm penis, giver dig langt bedre og hurtigere resultater. Du har nemmere ved at tilføre blod til penis, og dine ligaments er nemmere at strække. Din penis skal være dejlig afslappet og dejlig varm inden du går igang med at udføre øvelserne. Hellere lidt ekstra opvarmning ved tvivl.

Varmetæppe

Jeg anbefaler altid at varme op med et varmetæppe. Det er den nemmeste og mest effektive måde. Du kan nemlig forme det omkring hele penis, så du sikre en god og jævn opvarmning.

Ris strømpe

Du tager en strømpe og fylder den med ris, og binder en knude på den. Herefter putter du den i mikroovnen i 30 sekunder til 2 minutter, alt efter din ovn. Den skal være varm, og varme penis godt, men ikke brænde dig.

Varmt bad

Jeg er ikke selv fan af den metode, men den kan virke. Det kræver at dine bade er varme nok, og at du føler din penis er dejlig afslappet og varm efterfølgende. jeg anbefaler at du holder bruseren direkte på penis, hvis du har brusebad.

Gratis penis øvelser

Nu når vi har fået styr på ovenstående, så er vi klar til at komme i gang med at lave selve penis øvelserne. Jeg lærer dig her en øvelse til en længere penis og en øvelse til en tykkere penis. Jeg kommer med en udførelig guide til begge øvelser og kommer med et forslag til en begynder rutine til dem begge. Du kan godt kombinere de to øvelser – Det vil jeg faktisk anbefale. Hvilken øvelse du skal starte med, vil jeg lade være op til dig selv at finde ud af.

Stræk penis længere

Der findes rigtig mange øvelser til at få en længere penis, men fælles for dem alle, er at du strækker i penis når øvelsen udføres. Jeg plejer gerne at sige, at der kun er en øvelse for en længere penis, men rigtig mange varationer. Nogle vil så sige at en varation er det samme som en øvelse, men det skal vi ikke ind på nu. Når vi strækker penis længere så er det som nævnt ledbåndene vi strækker længere ved at dele cellerne deri. Der går længe før en faktisk celledeling finder sted, men indtil det sker, så vil du opleve at din penis er længere midlertidigt. Dette skyldes at du strækker de eksisterende celler en anelse længere.  Der er ikke noget facit for hvornår din forlængelse er permanent, men det sker som regel ved 90 dage mærket. Her kommer en beskrivelse af hvordan du strækker din penis samt et pogram du kan følge.

Programmet

Skråt ned venstre: 30 sek.
Skråt ned midtfor: 30 sek.
Skråt ned højre: 30 sek.

Lige ud venstre: 30 sek.
Lige ud midtfor: 30 sek.
Lige ud højre: 30 sek.

Opad venstre: 30 sek.
Opad midtfor: 30 sek.
Opad højre: 30 sek.

Ovenstående er en omgang. Denne omgang kører jeg 3 gange.

01. Varm op

Du skal selvfølgelig varme op inden du går i gang – Så langt er du forhåbentlig med. Hvordan du vælger at varme op er helt op til dig selv. Det blot vigtig at penis er gennemvarm og afslappet bagefter.

 

02. OK greb

Nu tager du og laver et ok greb med din tommel og pege finger. grebet placeres lige bag penishovedet. Jeg anbefaler at du trækker forhuden tilbage først, hvis du har en.

 

03. Tag det roligt

Ligesom alt andet vil det være svært og underligt i starten. Det vigtigste er at du tager det stile og rolig og er tålmodig. Du skal nok få styr på teknikken. Det er normalt at du bliver lidt ophidset i starten. Dette forsvinder med tiden. 

 

04. Varm ned

Når du har gennemført programmet så anbefaler jeg alle nybegyndere at varme ned på samme måde som du gjorde under opvarmningen. Dette er for at få frisk blod til penis og forhindre skader.

Jelq is king!

Så er vi klar til at begynde at jelq. Jeg kan godt lide at sammenligne jelq med at du malker en ko. Det er lidt samme bevægelser du benytter.

Du starter med at finde en god olie, eller creme frem. Det er vigtigt at dine hænder kan glide på penis, når du jelqer.

Når olien eller cremen er påført penis, så er du klar til at gå i gang med øvelsen. Igen, så må du selv eksperimentere med, hvor meget eller hvor lidt smørelse du skal bruge. Det er forskelligt fra person til person.

 
Når du jelqer bruger du begge hænder, modsat stretching hvor du kan benytter en hånd. Du skal danne samme ok greb – bare med begge hænder.

Programmet

Jeg plejer at lave 600 jelq om dagen.
Jeg laver 300 og så tager jeg en pause, hvor jeg ryster penis, og får nyt blod ned i den.
Og så fortsætter jeg igen. De sidste 300 er som regel lidt mere intensive, end de første 300.
01. Step

Start med at placere din ene hånd så tæt på kroppen af penis skaftet som muligt. Klem godt til, uden at klemme for meget.

 

02. Step

Kør stille og roligt, hånden op ad penis skaftet. Forestil dig at du skubber blodet, fra skaftet af penis, op mod hovedet.

 

03. Step

Når hånden er oppe bag hovedet, så tager du fat nede ved skaftet igen, med den modsatte hånd.

 

04. Step

Når du har taget greb med hånd nr 2, så kan du slippe grebet med den første hånd.

 

05. Step

Gentag fremgansmåden fra start til slut. Det er vigtigt at du ikke jelq penis hovedet, men kun op til. Når du har kørt begge hænder op ad skaftet, så har du lavet 1 jelq. 1 jelq burde tage 8-15 sekunder. Jo længere tid jo bedre.

Fordele ved penis øvelser

  • Gratis
  • Mange øvelser
  • Bedre erektion
  • God føling
Det gode ved penis øvelser, er for det første at det er gratis. Du kan gå i gang med det samme, hvis du har lyst til det. Der er mange øvelser at vælge mellem, så du kører aldrig træt i det. Du kan variere alle dine træningspas, hvis det ønskes. Alt penis forstørrelse giver en bedre erektion, hvis det udføres korrekt. Penis øvelserne er ingen undtagelse. Når du laver manuelle øvelser, så har du en god føling med hvad der sker mens du træner. Dette mindsker risikoen for skader.

Ulemper ved penis øvelser

  • tidskrævende
  • Kan svine
  • Privatliv
Igen jeg ser ikke disse punkter som værende ulemper som sådan. Men det kan skave lidt irritation, hvis du ikke har det rigtige mindset. Det tager noget tid at udføre øvelserne. Du bruger som minimum 60 minutter på det på de dage du træner. Du bruger olie til at jelq – denne olie kommer hurtig til at smidte af på andre af dine ting. Det kræver du har privatliv til at gøre det.

Konklusion

Denne guide har givet dig et solidt indblik i hvad penis øvelser er og hvad de kan gøre for din pik størrelse. Vi har gennemgået mit eget penis program og du har lært at lave to gratis penis øvelser. Som altid: hvis du er i tvivl om noget eller har yderligere spørgsmål, så skriv en kommentar eller kontakt mig på mail. Jeg bestræber mig på at svare indenfor 24 timer. Og sidst men ikke mindst – Bedøm meget gerne guiden herunder – 1000 tak!

Var det en god artikel?

Klik på en stjerne og stem!

Bedømmelse: 4.4 / 5. Antal stemmer: 235

Vær den første til at stemme!