Hold længere i sengen med disse øvelser og teknikker. Det er ikke nogen hemmelighed at de fleste mænd, på et tidspunkt i deres liv har spekuleret på hvorvidt det er muligt at holde længere i sengen. De fleste mænd tror fejlagtigt, at de holder så længe de kan, og “sådan er det” – Det kan man ikke gøre noget ved. Men der kan jeg så heldigvis, fortælle at de tager fejl.

Hold længere i sengen er et vidt begreb. For, hvor lang tid skal man kunne præstere, før man har behov for, at kunne holde længere? Hvor lang tid holder mænd i gennemsnit? og måske vigtigst; Hvor lang tid ønsker kvinder at vi mænd holder? 

Det er blandt andet ovenstående jeg går i dybden med i denne artikel, og jeg kommer selvfølgelig også med løsningsforslag til problemstillingen hold længere i sengen

Hold længere i sengen grundliggende viden

En af de mest velkendte årsager til for tidlig sædafgang er manglende serotonin produktion. Serotonin er et hormon som kroppen ikke selv kan danne og du kan derfor ikke tage en pille med serotonin og så forvente at du kan holde længere i sengen.
 
Det du KAN gøre, er at få styr på din din tarmflora. Serotonin kan nemlig produceres ved de rette omstændigheder i tarmen. Men vent – Sagde du ikke lige at kroppen ikke selv danner det? Jo, det gjorde jeg, og det gør kroppen heller ikke. Ved en sund tarmflora, dannes der en aminosyre kaldet tryptophan, som er et forstadig til serotonin, og kroppen vil derfor omdanne denne til serotonin.
 
Et sundt serotonin niveau er lig med hold længere i sengen.

Hypige årsager til nedsat serotonin niveau

Nogle af de faktorer, der har indflydelse på et nedsat serotonin niveau, er blandt andet, stress, rygning og alkohol. Jeg vil anbefale at begrænse alle 3 i det omfang som er muligt. Disse 3 faktorer har ligeledes en negativ indvirkning på din penis størrelse og dit generelle helbred. Der er derfor mange positive effekter ved at stoppe, selvom det er svært.

Rygning er din absolut værste fjende, hvis du forsøger at få en større penis eller genvinde din mandighed.

Nedenstående fødevare og kosttilskud er med til at give dig en sund tarmflora, og du vil derved få et sundere serotonin niveau, som på sigt, vil give dig bedre orgasmekontrol.

Hold længere i sengen: Forventningerne

Hvad er forventninger til en mand i sengen når det kommer til længden af samleje? 
Jeg har gode nyheder og dårlige nyheder, alt efter hvilken gruppe du kan placere dig selv i. 

Gruppe 1:
Denne gruppe af mænd kommer indenfor 1-2 minutter efter påbegyndt samleje. Det er i svær grad disse mænd som kan benytte mine hold længere tid i sengen teknikker.

Gruppe 2:
Denne gruppe kan holde 2-5 minutter i sengen. Disse mænd kan ligeledes gøre brug af mine teknikker for at holde længere i sengen. 

Gruppe 3:
Mændende i denne gruppe kan holde længe i sengen, ihvertfald over gennemsnittet. De holder 5-15 minutter i sengen. 

Gruppe 4:
Du er en sex gud, som selv bestemmer hvor lang tid du vil holde i sengen. Hvis det er tidfældet, så er du nok landet på den forkerte side. 

 

Hvornår er “hold længere i sengen” en reel problemstilling

Nu har du en ide om hvilken gruppe du befinder dig i. Inden vi går videre, så vil jeg godt lige forklare, hvornår det reelt et problem rent lægefagligt. Hvis du kommer indenfor 2 minutter efter påbegyndt samleje, så betragtes det som præmatur ejakulation, også kendt som for tidlig sædafgang. Alt over 2 minutter betragtes som værende normalt, til trods for at det ikke er sjovt for dig som mænd. Frygt ej. Jeg kan hjælpe dig uanset hvad gruppe du er i.

Hold længere i sengen teknikkerne tager tid

Uanset hvilken gruppe du tilhører, og uanset hvor meget du ønsker at det lykkedes dig at holde længere i sengen. Så skal du huske på, at det tager tid. Det er ikke noget som sker over natten. Selvom du følger hold længere i sengen teknikkerne og følger mine kostråd, så tager forandring tid. 

Jeg beskriver nogle “Quick fixes” i slutningen af artiklen. Disse kan hjælpe dig til at få nogle gode nætter, hvor du kan holde længere i sengen. Men jeg kan IKKE anbefale det, som en permanent løsning. Du bliver nødt til at arbejde med dig selv og din krop. Det tager længere tid, men det er det hele værd.  

Tag ikke fejl. I starten af min rejse, havde jeg utrolig dårlig selvtillid. Jeg orkede ikke at træne fordi jeg var så træt af det hele. Her kom hold længere i sengen spray og Bathmate mig til undsætning. Jeg så hurtige og mærkbare resultater, som gav mig modet på, at komme i gang med min fantastiske rejse.

Hold længere i sengen teknikker

Hold længere i sengen

Hold længere i sengen med mine tips og tricks

Hvis du befinder dig i gruppe 1 eller gruppe 2, så vil jeg anbefale dig, at udføre alle 3 teknikker, og gerne dagligt. Det er ikke en løsning, som hjælper dig over natten, men på sigt vil du få styr på din udløsning.

Er du i gruppe 3, så skal du overveje om du virkelig behøver at træne. Jeg vil altid anbefale det, da det er sjovt og sundt for dig og din penis. Men oftest så vil din partner være tilfreds med 10 minutter samleje.

Studier viser, at kvinder er mere end tilfredse med 15 minutters samleje. Der er selvfølgelig altid undtagelser. Og, hvis du føler, at 15 minutter ikke er nok, så benyt hold længere i sengen teknikkerne herunder.

Er du i gruppe 4, så har du ikke noget at gøre på denne side, men læs gerne nogle af mine andre artikler. Måske kan du bruge en større penis sammen med din vilde stamina.

Brug for hjælp?

8 + 15 =

Hold længere i sengen teknik 1: Knibeøvelser

Knibeøvelser eller kegels, som det bliver kaldt på englesk, er en overset øvelse for mænd. Jeg tror de fleste kvinder er klar over, at de kan lave knibeøvelser for at blive strammere i underlivet. Men man kan også benytte øvelserne til at holde længere i sengen.

Jeg anbefaler at du starter med at lave 10 knibeøvelser om dagen, indtil du finder det naturligt. Med tiden kan du lave helt op til 500. Det kræver dog træning.

Hold længere i sengen teknik 2: Start & stop

Start og stop teknikken er min personlige favorit til at træne hold længere i sengen. Teknikken går ud på, at du onanere, eller har samleje.
Lige inden klimaks, så stopper du og køler ned og så starter du igen. Jeg anbefaler, at du starter mens du onanere, helst med et fleshlight, da det er tættere på en skede, end dine hænder er det.
Denne teknik kan du træne dagligt. Jeg anbefaler, at du kun får udløsning halvdelen af gangene du træner denne øvelse. På den måde, så lærer du din penis, at den ikke behøver at komme hver gang den bliver opstemt.

Hold længere i sengen teknik 3: Klaske teknikken

Klaske teknikken er måske lidt speciel, men om ikke andet, så virker den personligt for mig, og for flere af mine klienter.
Metoden går i sin enkelthed ud på, at klaske penishovedet mod noget hårdt. Det vil med tiden medføre, at glans bliver mindre følsomt, og du kan derved holde længere.
Jeg plejer at lave 20 klask hver gang jeg går på toilettet. Du kan gradvist klaske hårdere og hårdere.

Hold længere i sengen med denne kost

hold længere i sengen

Hold længere i sengen er absolut muligt med den rigtige kost

Hold længere i sengen ved at spise rigtigt – Lyder det for nemt? Det er også forenklet en hel del, men ikke desto mindre så er det sandt. Udtrykket “Du er hvad du spiser” kommer til sin fulde ret her. Når du arbejder på at hold længere i sengen, så er dit madindtag utroligt vigtigt. Du er nødt til at være bevidst om hvad du putter i munden. Det vil også hjælpe dig med at opnå en generel følelse af velvære.

Vi har fastslået at et sundt serotonin niveau er altafgørende for at mestre din orgasme. Men det er vigtigt, at du ved hvad du skal spise for, at få en velfungerende tarmflora og derved bedre orgasmekontrol.

Spis disse fødevare og hold længere i sengen

  • Protein holdige fødevarer
  • Chokolade
  • Havre
  • Mælk
  • Æg
  • Fisk
  • Kød

Spis rå løg og hold længere i sengen

Hvis du dagligt spiser rå løg, så giver du tarmen en god dosis prebiotika, som er en slags forstadie til probiotika. Det vil sige, at ved indtagelse af rå løg, så ligger du en god grobund for de næste to tips.
En lille smule løg er tilstrækkeligt dagligt.

Indtag probiotika og hold længere i sengen

Hold længere i sengen ved at tilføre kroppen ren probiotika. Dette gøres nemme gennem kosttilskud. Matas, bulkpowders.dk og mange andre forhandlere er glimrende valg. Du skal kigge efter de mærker, som benytter 4 stringe. Ved at supplementere din kost med probiotika giver du din krop gode forudsætninger for et sundt serotonin niveau og der ved kan du hold længere i sengen

Spis fennikelfrø og hold længere i sengen

Hold længere i sengen, ved daglig indtagelse af fennikelfrø. Jeg anbefaler, at du spiser en lille håndfuld efter samtlige måltider. Fennikelfrø er rige på tryptophan, som nævnt, er forstadiet til serotonin. Derudover stimulerer de fordøjelses enzymerne, som hjælper med et bedre resultat.

Hold længere i sengen Quick fixes

Hold længere i sengen quick fixes er en okay løsning, så længe du laver dem i samspil med permanente teknikker, som ovennævnte. Som nævnt, så fik jeg min selvtillid tilbage, takket være hold længere i sengen spray og Bathmate. Hvis det ikke havde været for dette Quick fix, så var jeg aldrig rigtig kommet i gang.  Det aller bedste du kan gøre for dig selv, som mand, er at komme igang med samtlige af de rutiner jeg nævner på hele siden. Hvis du er vedvarende og giver det et reelt forsøg, så kommer du ikke til at fortryde det.
 
Nu kan du læse lidt om mine erfaringer med hold længere i sengen quick fixes. Jeg ved godt jeg gentager mig selv en del gange, men det er fordi det er virkelig vigtigt, at forstå at disse metoder ikke er en løsning. Det er teknikkerne og kosten dog.

Hold længere i sengen cremer

Der er cremer, som hjælper dig med at holde længe tid i sengen. Og cremer, som faktisk virker ret godt. Det er dog besværligt, at skulle tilføje det 30 minutter – 1 time før brug. Det er der ikke altid mulighed for. Men hvis du har en fast partner, og han/hun er indforstået med det, så giv det et forsøg. Igen, brug det som en løsning imens ovenstående hold længere i sengen teknikker begynder at virke for dig.

Hold længere i sengen sprays

Hold længere i sengen sprays er min favorit, når det kommer til “Quick fixes”. Jeg synes det er det nemmeste af de 3 løsninger jeg nævner her. Man skal selvfølgelig stadig bruge dem som et hjælpemiddel til øvelser ovenfor.

Nogle af de udfordringer jeg har haft med hold længere i sengen piller, er at jeg ikke altid optager det indhold som er i pillerne. De virker rigtig godt for mig, hvis jeg indtager dem på tom mave. Men ligeså snart jeg har noget i mavesækken, så er det som om virkningen udebliver.

Hold længere i sengen cremer, har slet ikke fungeret for mig. Bevares, det har virket godt nok, men det er for fedtet, og lang tid om at blive absorberet.

Der er sprays en bedre løsning for mig. Det er klaret med et par par sprøjt, det absorberes hurtig, og det smitter ikke af på min kæreste.

Alt i alt så har jeg oplevet samme resulter med alle tre former for tilskud, men min personlige favorit er som nævnt hold længere i sengen sprays

Hold længere i sengen piller

Der er piller som du kan bruge til at hold længe i sengen. Dem kan du læse mere om her. Men jeg vil anbefale dig, at du kun bruger dem i samspil med ovenstående øvelser. Det er bedre at lære, at styre sine orgasmer, frem for at benytte “Quick fixes”

Hold længere i sengen konklusion

Brug for hjælp?

9 + 7 =

Det er absolut muligt at træne hold længere i sengen teknikker med gode resultater. Det eneste som måske ikke er så fedt for dig, det er at øvelserne tager tid. Men heldigvis er der cremer, piller og sprays, som kan afhjælpe problemet her og nu. Jeg skal nok komme mere ind på det i en anden artikel. Men generelt, så er jeg ikke fan af “Quick fixes” da det kun skubber problemet, længere væk. Piller mv. kan være rigtig gode redskaber, så længe man bruger det som et supplement til en reel løsning på problemet. En reel løsning på denne problemstilling, kunne være at udføre teknikkerne herover, samt penis øvelser generelt. I bund og grund så handler det om, at du skal lære din penis og kende, og du skal lære din penis, at det er okay ikke at komme ligeså snart den bliver opstemt.