Penis øvelser

Penis øvelser er den nemmeste og billigste måde, at komme i gang med at få en større penis på.
Det koster ikke andet end tid og viden.
Tiden kan jeg ikke hjælpe dig med, med hvis du læser videre, så sørger jeg for at du får den viden du har brug for.
Penis øvelser har til formål at gøre din penis større, men bestemt også sundere.

De fleste mænd i dagens Danmark, lever ikke særlig sundt. De drikker kaffe og ryger. Og disse to faktore spiller en stor rolle når det kommer til din penis sundhed og størrelse. Og hvordan hænger det så lige sammen sidder du og tænker? Det skal jeg nok komme mere ind på, men for at forklare det kort. Så er koffein og tobak farligt for din penis, fordi de giver et dårligt blodomløb. Og jo mindre blod der løber ned til din penis, jo dårligere. Min penis voksede  2 centimeter efter jeg stoppede med at ryge. Udelukkende fordi min krops blodomløb blev bedere.

Der er rigtig mange penis øvelser derude. Jeg anbefaler og fokusere altid på to øvelser. Disse er nævnt og forklaret i denne artikel. Hvis du har brug for andre øvelser, så kan du kontakte mig eller tilmelde dig mit nyhedsbrev, så får du løbende tips og tricks til din penis forstørrelse. 

Penis øvelser kræver tid og dedikation

større penis

Større penis kan sagtens lade sig gøre. Du skal blot dedikere dig selv

Inden jeg går i gang med at forklare om de penis øvelser der er at vælge imellem, så vil jeg gerne understrege, at det tager tid før du ser resultater. I starten vil du hurtig se resultater, men det skyldes udelukkende en bedre blod cirkulation til penis, og ikke en reel forstørrelse.

Der går hurtigt 2 til 3 måneder, før du se en reel penis forstørrelse. Men tag ikke fejl. Den øgede blod cirkulation til penis giver større og stærkere erektioner, og det i sig selv, er et godt resultat.

Du kan sammenligne det med styrketræning. De første gange du træner, vil du opleve et pump i musklerne. Men dine muskler vokser først, efter du har trænet seriøst i længere periode.
De glædes hormoner som udskilles under styrketræning (dopamin og endorfiner) bliver også udskilt under penis træning, og du vil derfor opnå en tilfredshedfølelse efter end træning.

Du skal altså være indstillet på, at du ikke ser en forstørrelse lige med det samme. Men du vil hurtigt opleve stærkere erektioner, hvilket er en god ting. Derudover, så vil du opnå en glæde ved at træne penis.

Og når den reele forøgelse kommer, så vil det være det hele værd. Intet booster ens selvtillid, som en større penis.

Inden du laver penis øvelser

Sæt mål

Inden du går i gang med penis øvelser og penis forstørrelse i det hele taget, så er det vigtigt at du sætter nogle mål. Det er en lang rejse du er ved at begive dig ud på.
Du er nødt til at have både del mål, men også langsigtet mål. Mere vil have mere, og penis forstørrelse er ingen undtagelse. Hvis du ikke har sat nogle klare mål fra starten af, så vil du aldrig stille dig tilfreds, og så bliver du en kedelig rejse.

Du skal inden du går igang, gøre op med dig selv hvor mange centimeter du vil vokse, både i længden og bredden. Derefter skal du splitte slut målet op i 2-4 del mål.

Efter 3 måneder

Min penis skal være vokset med 1 centimeter i både tykkelse og længde. Min erektion skal være forbedret bare en smule.

Efter 6 måneder

Jeg skal have opnået en forøgelse på 2 centimer samlet, både i tykkelse og længde. Jeg vil vågne op med en morgen erektion, de fleste morgener.

Efter 12 måneder

Mit mål skal være nået. Jeg skal have god kontrol over min udløsning, og jeg skal nemt kunne opnå en erektion ved tankens kraft.

Ovenstående er et realistisk mål, hvis du dedikere dig selv. Og benytter penis forstørrelses metoder. Disse resultater bliver sværer at opnå hvis du udelukkende vil benytte penis øvelser, men det er ikke umuligt.

Mål din penis

Inden du laver penis øvelser er det vigtigt, at du måler din penis korrekt, både i slap og stiv tilstand. På den måde sikre du dig, at du kan måle samtlige fremskridt du laver. Selv hvis du er vokset med 1-2 mm, så er det en forøgelse af din størrelse, men det kan du ikke se med det blotte øje.

Når du måler, så anbefaler jeg, at du måler 3 gange og finder gennemsnittet af de 3 målinger. Det sikrer det mest præcise resultat. Når du så efter 1-3 måneder skal måle igen, så følger du præcis den samme fremgangsmåde – Igen for at sikre de mest præcise resultater.

Herunder kan du se hvordan du måler din penis.

Længden

længden af penis måles med et målebånd eller lineal. Du placere målebåndet/linealen på toppen af penis og måler ud til tippen af glans.

Tykkelsen

Tykkelsen af penis måles med et målebånd. Målebåndet placeres rundt om roden af penis.

"Bone pressed"

Denne måling er den aller vigtigste. Du bruger en lineal, og måler på toppen af penis. Men her stikker du linealen ind til knoglen over penis. Dette mål er det mest præcise. Her tages højde for ændringer i fedtlag over penis, og fejlplacering af målebånd/lineal ved de andre målinger.
Målingen udføres i stiv tilstand.

Tag billeder

Det er en god ide at tage billeder når du måler din penis.
Tag altid en masse billeder løbende på din rejse, især inden du starter. Hvis du kan måle samtidig med at du tager billeder, så er det at foretrække. Grunden til at du tager billeder, det er for at give dig selv et billede af, hvordan din penis så da du målte ved start, kontra et givent tidspunkt i dit forløb.
 
Det kan være, at din penis var mere afslappet ved opstart. Hvis det er tilfældet, så skal du vente med at måle igen, til din penis er i nogenlunde samme tilstand. For at give den mest præcise måling af dine fremskridt.

Ved start

Det er vigtigt at tage billeder inden du får igang med dine penis øvelser.
Tag gerne så mange billeder som muligt.

Under forløbet

Det er ligeledes vigtig at tage billeder når du er igang med dit forløb. På den måde sikre du dig, den best mulige måling af dine penis øvelser

Til slut

Tag billeder når dine delmål er nået. Det er en vigtig milepæl for dig, og du kan i tider med manglende motivation, kigge tilbage, og sige at det kan lade sig gøre.

Varm op

opvarmning inden start af penis øvelser er den vigtigste faktor overhovedet. Hvis du ikke varmer op inden start, så har du et rigtig ringe udgangspunkt for vækst, samt du risikere at skade din penis og så er du ude af gamet minimum 2 uger.
 
En varm penis, giver dig langt bedre og hurtigere resultater. Du har nemmere ved at tilføre blod til penis, og dine ligaments er nemmere at strække.
 
Din penis skal være dejlig afslappet og dejlig varm inden du går igang med at udføre øvelserne. Hellere lidt ekstra opvarmning ved tvivl.

Varmetæppe

Jeg anbefaler altid at varme op med et varmetæppe. Det er den nemmeste og mest effektive måde. Du kan nemlig forme det omkring hele penis, så du sikre en god og jævn opvarmning.

Ris strømpe

En ris strømpe er en god løsning, hvis du ikke har så mange penge, eller bare ikke vil investere i et varmetæppe.
Du tager en strømpe og fylder den med ris, og binder en knude på den. Herefter putter du den i mikroovnen i 30 sekunder til 2 minutter, alt efter din ovn. Den skal være varm, og varme penis godt, men ikke brænde dig.
Du placere den på toppen af penis halvdelen af tiden, og under penis den anden halvdel.

Varmt bad

Jeg er ikke selv fan af den metode, men den kan virke. Det kræver at dine bade er varme nok, og at du føler din penis er dejlig afslappet og varm efterfølgende. jeg anbefaler at du holder bruseren direkte på penis, hvis du har brusebad.

Teorien bag penis øvelser

Det er vigtigt at forstå teorien bag penis øvelser. Det hjælper dig til hurtigere resultater. Hvis du udfører øvelserne uden at kende teorien, så træner du lidt i blinde. Det er nemmere at få gode penis træninger, når man ved hvad man skal være opmærksom på. Det hjælper også med at forebygge skader, da du med den rigtige teori, ved hvad du skal være opmærksom på.

Teorien bag en længere penis

Teorien bag penis øvelser er tilsvarende teorien bag styrketræning og udstrækning. Hvis du forestiller dig, at  du vil have en længere penis, så kan vi drage paralleler til de udstræknings øvelser en gymnast udfører. I starten vil gymnasten have svært ved at gå i spagat, fordi vedkommende ikke er smidig nok. Men med træning over tid, så vil det på sigt være nemt for vedkommedende at komme helt ned. 
Det samme gør sig gældende når du strækker din penis for at gøre den længere. Vi strækker penis, for at gøre de ligaments, som sidder i penis længere. I starten vil du have svært ved at strække dem særlig meget. Men med tiden og med daglig træning, så vil du gradvist kunne strække dem længere og længere. Dette vil resultere i en længere penis.  
Over tid, vil du få svært ved at strække dine ligaments tilstrækkeligt med hænderne alene. Dette skyldes at penis vender sig til intensivitet af din træning. Det vil her være en god ide, at benytte en penis forlængere eller penis hanging, for at bryde din væksthæmmende bararie.

Teorien bag en tykkere penis

Teorien bag en tykkere penis er lidt anderledes end teorien bag en længere penis. Når vi arbejder med tykkelsen, så gælder det om at udvide dine penis kamre. Vi har to kamre i penis, og de skal begge to udvides hvis penis skal blive tykkere.
Dette gøres ved at føre en masse blod til penis, som overtid vil medføre en ekspansion af dine kamre. Når kamrene over tid, er blevet udvidet længe nok, så vil cellerne opbygge sig større og du vil derved opnå en tykkere penis.

Brug for hjælp?

15 + 6 =

Penis øvelserne

Nu er vi ved at være klar til at lave penis øvelser. Vi har snakket om at det er en lang, men spændende rejse, det at forstøre din penis. Vi har afklaret at det er vigtigt, at sætte mål, måle, tage billeder og ikke mindst at varme op.
Jeg har lært dig lidt om penis teori, så du bedre kan forstå øvelser, og forebygge skader.

Længere penis øvelser

Penis øvelser som giver en længere penis, er de sværeste at udføre i starten. Når du træner for en længere penis er det vigtig at din penis er så slap som muligt.

I starten er det ikke unormalt, at penis vil blive lidt ophidset når du røre ved den. Det tager noget tid før din penis vender sig til det. Det jeg gjorde i starten, var at sætte nogle klamme youtube klip på. Eksempelvis folk der blev opereret. Det hjalp en hel del.

Der er flere penis øvelser som træner din penis længere, men lige til at starte med, vil jeg kun nævne en. Bare rolig, det er den vigtigste, og den øvelse som giver de bedste resultater.

Nu har du styr på grebet, og du har husket at varme op i mindst 15 minutter. Nu er er du klar til at begynde din egentlige rutine.Her ses min daglige stretching rutine. Jeg kan godt lide at strække penis fra så mange vinkler som muligt, på den måde er jeg sikker på, at alle ligaments bliver strukket godt igennem.

Efter hver omgang, tager jeg og ryster min penis godt og grundigt, så der kommer frisk blod ud til penis hovedet. Som nævnt, så er det meget normalt at din penis vil blive lidt stiv i starten. Det vil vi helst undgå. Det er derfor vigtigt, at du tager den god tid til at udføre rutinen. Hvis din penis bliver hårdt, så vent med at fortsætte, til din penis er blevet slap igen. Og igen, hvis det er helt umuligt at holde penis slap i starten, så prøv at sætte en youtube video på hvor folk bliver opereret, det hjalp for mig.

Personligt så tæller jeg sekunderne i mit hoved, men det står dig frit for hvordan du gør det. Jeg kender flere som bruger et stopur. Det er igen, med at prøve de forskellige muligheder af og så se hvad der passer bedst til netop dig.

Tykkere penis øvelser

Penis øvelser til en tykkere penis, er lidt anderledes end penis øvelser til en længere penis. Og det skyldes, at din penis gerne må blive lidt stiv når du udfører øvelserne.
Når du arbejder på en tykkere penis, så er det faktisk en fordel at penis er lidt stiv, i og med at der så er mere blod at flytte rundt på.

Jeg anbefaler at penis er 50-80% stiv når du træner for en tykkere penis. Start ud med 50% og så bevæg dig op ad i procenter, i takt med at du bliver mere rutineret.

Program for en længere penis

Skråt ned venstre: 30 sekunder.
Skråt ned midtfor: 30 sekunder.
Skråt ned højre: 30 sekunder.

Lige ud venstre: 30 sekunder.
Lige ud midtfor: 30 sekunder.
Lige ud højre: 30 sekunder.

Opad venstre: 30 sekunder.
Opad midtfor: 30 sekunder.
Opad højre: 30 sekunder.

Ovenstående er en omgang. Denne omgang kører jeg 3 gange.

Sådan jelqer du

Penis øvelser, sådan jelqer du

Her ses kongen af alle penis øvelser. Jelq. Sådan skal øvelses udføres.

Så er vi klar til at begynde at jelq. Jeg kan godt lide at sammenligne jelq med at du malker en ko. Det er lidt samme bevægelser du benytter.

Du starter med at finde en god olie, eller creme frem. Det er vigtigt at dine hænder kan glide på penis, når du jelqer.

Når olien eller cremen er påført penis, så er du klar til at gå i gang med øvelsen.  Igen, så må du selv eksperimentere med, hvor meget eller hvor lidt smørelse du skal bruge. Det er forskelligt fra person til person.

 

Jelq step by step

Når du jelqer så bruger du begge dine hænder, modsat til stretching hvor du kan benytter en hånd.
Du skal danne samme ok greb, som med stretching, bare med begge hænder.

Step 1:
Start med at placere din ene hånd så tæt på kroppen af penis skaftet som muligt. Klem godt til, uden at klemme for meget.

Step 2:
Kør stille og roligt, hånden op ad penis skaftet. Forestil dig at du skubber blodet, fra skaftet af penis, op mod hovedet.

Step 3:
Når hånden er oppe bag hovedet, så tager du fat nede ved skaftet igen, med den modsatte hånd.

Step 4:
Når du har taget greb med hånd nr 2, så kan du slippe grebet med den første hånd.

Step 5:
Gentag fremgansmåden fra start til slut.

Det er vigtigt at du ikke jelq penis hovedet, men kun op til.  Når du har kørt begge hænder op ad skaftet, så har du lavet 1 jelq. 1 jelq burde tage 8-15 sekunder. Jo længere tid jo bedre.

Jelq rutine til en større penis

Jeg plejer at lave 600 jelq om dagen. Jeg laver 300, og så tager jeg en pause, hvor jeg ryser penis, og får nyt blod ned i den. Og så fortsætter jeg igen. De sidste 300 er som regel lidt mere insentive, end de første 300.

Min jelq opdeling

Nedad venstre: 50 jelq.
Nedad midtfor: 50 jelq.
Nedad højre: 50 jelq.

Lige ud venstre: 50 jelq.
Lige ud midtfor: 50 jelq.
Lige ud højre: 50 jelq.

Og så tager jeg en pause. Hvor jeg ryser penis og klasker den mod mit lår nogle gange.
og gentager ovenstående en til gang, med mere insitivitet

Lig mærke til at jeg ikke jelq op ad. Det er der ingen særlig grund til, andet end at jeg ikke føler det virker for mig. Jeg føler ikke blodet bliver rykket godt nok, modsat de andre vinkler. Igen prøv dig frem og se hvad der virker for dig.

Når du er færdig med dine penis øvelser

Når du er færdig med dine penis øvelser, så er det vigtigt at du ryster din penis godt og grundigt, for at få frisk blod tilført. Efter du har rystet penis, så er det vigtigt at du varmer ned.

Når du varmer ned efter penis øvelser, så gøres det på sammen måde som når du varmer op. 15 minutter med et varmetæppe omkring penis. Du kan med fordel lave knibeøvelser mens du varmer ned. På den måde får du endnu mere frisk blod tilført penis. Hvilket vil hjælpe med en bedre restitution.

Avanceret penis øvelser

Nu har vi kun berørt 2 penis øvelser. Der er mange flere øvelser, både til en længere penis, og til en tykkere penis. Grunden til, at jeg ikke nævner flere i denne artikel er; Jelq og stretching er de to mest basale penis øvelser som findes, og for at være ærlig, så har jeg aldrig fulgt en rutine, hvor disse 2 øvelser ikke har været med i.

Jeg har faktisk ikke trænet særlig mange af de andre øvelser, fordi disse 2, er dem som virker bedst på mig. Jeg skal nok i en senere artikel, fortælle om nogle af de andre mere avanceret penis øvelser. Så i selv kan teste dem af.

Det jeg har gjort for at øge intisiteten af jelq og stretching, det er at tage flere gentagler af jelq og stretche i flere sekunder af gange. Jeg har gradvidst øgede den styrke jeg både stretcher og jelq med, og derved er de to øvelser blevet avanceret penis øvelser.

Konklusion er, at jeg har opnået gode resultater med to øvelser, som jeg har lært at mestre, så er der ingen grund til at ændre det. Så længe man ser en forstørrelse, så bliver man ved med den rutine man kører.

Læs også:

 
4.82269