Penis træning kan være meget overvældende. Derfor har jeg lavet denne artikel, som forklarer hvad du skal have styr på, og hvad du skal vide inden du begynder på penis træning.

Først og fremmest, skal du være sikker på at det er dig selv du laver penis træning for. Det skal ikke være fordi, at du har været sammen med en pige engang, som har sagt du har en lille penis.

Du skal virkelig have et stort ønske om at forstørre din penis. Det tager lang tid og motivation. Så det skal komme indefra

Penis træning A-Z

Det kan være meget overvældende, at begynde penis træning. Det er derfor vigtigt, at du sætter dig ordenlig ind i tingene inden du går i gang. Hvis du i din iver på en større penis, får overtrænet og skadet penis permanent, så vil du fortryde det resten af dit liv.

Følg denne tjekliste, og sørg for du har været det hele igennem, inden du begynder på din penis træning

 

  • Mål din penis
    Det er vigtigt at vide hvor du er startet henne. Ellers kan du ikke følge din forsørrelse ordenligt. Du skal læse artiklen: Sådan måler du din penis korrekt. Derefter skal du skrive din mål ned i en lille bog, eller en fil på din computer.

 

  • Opvarmning
    Det er vigtig at du ALTID varmer op inden penis træning, specielt i starten. Opvarmning sørger for at penis er klar til de penis øvelser du skal i gang med at udføre.

 

  • Start stille og roligt ud
    Når du lige begynder på penis træning, så skal du starte langsomt og blødt ud. Du skal lige lære de forskellige teknikker at kende, inden du begynder at træne for isentivt. Jeg anbefaler at du minimum træner 3 uger uden den store belastning. Men når alt kommer til alt, så er det kun dig selv der kan vudere hvornår du er klar til at tage den skridtet videre.

 

  • Opbyg stille og rolig en længere og mere insentiv rutine
    Blot fordi du føler dig klar til at træne mere og hårdere, så betyder det ikke at du skal gøre det. Du skal altid opbygge din rutine gradvidst. Start med at øge din stretching 10sekunder og din jelq med 50gentagelser. På denne måde er du sikker på ikke at skade penis.

 

  • Varm ned efter endt penis træning
    Når du er færdig med din daglige rutine, så er det vigtig at du husker at varme ned. Dette gøres på samme måde, som med opvarmning af penis. Hvis din rutine har været virkelig itensiv, så kan du med fordel ligge is på penis nogle timer efter end penis træning.

 

Penis træning tager tid

Det tager tid at træne penis større og stærkere. Du skal derfor væbne dig med tålmodighed og nyde rejsen. Du skal ligge mærke til de små forandringer som sker med penis og juble over selv den mindste forandring. Det er ikke unormalt at du oplever begynder gains i starten.

Hvilket selvfølgelig er dejligt, men bliv ikke skuffet hvis din forøgele ikke fortsætter i samme tempo. Begynder gains er udelukkende en forbedring af eriktionen, og ikke en reel forøgelse. Ikke desto mindre så vil penis syne større.

penis træning